• przejdź do nawigacji strony
  • przejdź do treści strony
  • przejdź do stopki strony
  • COLLEGIUM WITELONA

Collegium Witelona Wydział nauk Społecznych i Humanistycznych

  • Aktualności
  • O nas
    • Misja Biura Karier
    • Należymy do Dolnośląskiej Sieci Biur Karier
    • Facebook
    • Galeria
    • Kontakt do biura
  • Strefa studenta i absolwenta
    • Konsultacje doradcy zawodowego
    • Praktyki za granicą
    • Inne formy wsparcia
    • Studia podyplomowe
    • Oferty pracy
  • Strefa ubiegających się o pracę
    • CV
    • List motywacyjny
    • Rozmowa kwalifikacyjna
      • Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
      • Sztuka autoreklamy - spraw, by Cię przyjęli!
      • Wywiad środowiskowy przed rozmową kwalifikacyjną
      • Kilka pytań, które możesz zadać rekruterowi
      • Nieuprzejmy rekruter?
      • Strój na rozmowę kwalifikacyjną
      • Czy powinno się wysyłać podziękowania po rozmowie kwalifikacyjnej?
    • Przydatne linki dla kariery i pracy
  • Strefa Pracodawcy
  • Konsultacje on-line

Wywiad środowiskowy przed rozmową kwalifikacyjną

  • Strona główna
  • Strefa ubiegających się o pracę
  • Rozmowa kwalifikacyjna
  • Wywiad środowiskowy przed rozmową kwalifikacyjną

Wybierając się na rozmowę kwalifikacyjną należy być przygotowanym na pytania dotyczące firmy, w której chcemy pracować. Poniżej prezentujemy kilka wskazówek, dotyczących właściwego postępowania podczas gromadzenia informacji o przyszłym pracodawcy.

Misja firmy

Najprostszym rozwiązaniem jest strona internetowa potencjalnego pracodawcy. Stanowi ona bazę informacji o firmie i jej działalności. Jeśli jest prowadzona niestarannie lub w ogóle nie istnieje, można przypuszczać, że firma nie jest prężnie rozwijającą się marką na rynku i nie dba o swój wizerunek. Zwykle na takiej stronie znajdziemy informacje dotyczące misji firmy. Warto przyswoić sobie te informacje przed rozmową z pracodawcą.

Osiągnięcia

Istotną czynnością jest także sprawdzenie, czy działalność firmy pokrywa się z obraną misją. Warto śledzić komunikaty prasowe umieszczane w Internecie na temat przedsiębiorstwa i jego osiągnięć. Daje to pewien pogląd na poczynania firmy i jej konsekwencję w realizacji zamierzonych zadań.

Rekruterzy

Jeśli na stronie firmy znajduje się wyszukiwarka, to z łatwością możemy znaleźć informacje na temat osoby, która będzie przeprowadzała z nami rozmowę rekrutacyjną. Wcześniejsze zapoznanie się z jej profilem, może zwiększyć nasze szanse podczas spotkania.

Branża

Kolejną cenną wskazówkę będą stanowić opinie o firmie na forach internetowych i branżowych portalach. W mediach krajowych znajdziemy informacje o dużych korporacjach, jeśli chodzi o małe przedsiębiorstwa zaglądajmy do lokalnych gazet. W zależności od profilu działalności firmy, powinniśmy uzyskać szeroki pogląd na sprawę finansów i pozycji w firmy w danej branży.

www.monsterpolska.pl

  • Wydrukuj

Biuro Karier Collegium Witelona Uczelnia Państwowa

  • Budynek D,  pokój 26
    ul. Sejmowa 5A 59-220 Legnica

  • bk@collegiumwitelona.pl

Na skróty

  • Aktualności
  • O nas
  • Strefa studenta i absolwenta
  • Strefa ubiegających się o pracę
  • Strefa pracodawcy
  • Konsultacje on-line

Strefa studenta i absolwenta

  • Konsultacje doradcy zawodowego
  • Praktyki za granicą
  • Inne formy wsparcia
  • Studia podyplomowe
  • Oferty pracy

Strefa ubiegających się o pracę

  • Jak pisać Curriculum Vitae
  • List motywacyjny
  • Rozmowa kwalifikacyjna
  • Przydatne linki dla kariery i pracy

© 2022 Collegium Witelona Uczelnia Państwowa

Collegium Witelona Uczelnia Państwowa

Projekt i realizacja bproglink otwiera się w nowej karcie